.
Завдання
Для самостійного опитування на період карантину
з історії України та Всесвітньої історії
6 клас
§ - 41- стор. 128 Імперія Олександра Македонського
§ - 42 – стор. 133 Еллінізм
Питання для тематичного оцінювання / підготовка до к.р./
- Що таке Еллада? Хто такі еліни?
- В якому столітті тривав «Золотий вік» Афін?
- Якими були обов’язки чоловіків та жінок у давногрецьких сім’ях?
- Якими продуктами харчувалися ровні греки?
- Поясніть поняття «еллінізм»
- Що таке фаланга?
- Чому греки перемогли у персько – грецьких війнах?
- Які народи були сусідами грецьких міст – колоній?
§ - 43 – стор. 137 Природа та те господарство Апенінського півострова.
Виникнення міста Рим.
§ - 44 – стор. 139 Римська республіка.
§ - 45 – стор. 141 Повсякденне життя в римських містах.
§ - 46 – стор. 144 Релігія та звичаї.
§ - 47 – стор. 147 Військові завоювання риму,Пунічні війни.
Історія України
§ - 21 – 178-188 Суспільно – політичне життя на західноукраїнських землях у 60 – 80 ті рр. ХІХ ст.
§ - 22 стор.188 – 189 Родикальний рух у Галичині. Особливості суспільно – політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст.
Стор. 199 Практичне життя : Особливості культурницького та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях + інтернет підтримка interactive.ranok.com.ua
Питання для узагальнення знань:
- Поясніть значення понять : «Український пємонт « , « Просвіта « Народовці» « москвофільство, Галицький сейм»
- Порівняти процеси модернізації в західноукраїнських землях з аналогічними процесами в Наддніпрявській Україні.
- Чому український рух наприкінці ХІХ ст. В Галичині був найбільш організований?
- Які найважливіші події відбувалися на західноукраїнських землях у другій половині ХІХ ст.?
§ - 23 стор. 202-210 Соціально – економічний розвиток українських земель.
§- 23 – стор. 210-216 Суспільно політичне життя У Наддніпрявській Україні.
9 клас Всесвітня історія
§ - 20 стор. 153 – 160 Сполучені Штати Америки.
§ - 21 – стор 160 175 Російська імперія.
§- 22- стор. 175-178 Австро – Угорщина – дуалістична монархія.
Питання для узагальнення знань.
- Складіть перелік важливих подій,що відбулися в провідних державах світу в останній третині ХІХ ст. на початку ХХ ст.
- Хто із видатних історичних осіб провідних держав світу впливав на розвиток цих країн в останній третині ХІХ ст. – початок ХХ ст.
- Як проходила модернізація Росії в другій половині ХІХ – початку ХХ ст.
Чому цей процес називають « революцією згоди» ?
- Визначте причини посилення Нерівномірності економічного та політичного розвитку європейських країн і США.
§- 23 – стор. 188-186 Японія.
§- 24 – стор. 186-204 Китай.
9 клас Правознавство
§ - 20- стор. 145-147 Трудовий договір.
§ - 21- стор. 147-157 Особливості праці неповнолітніх.
§ - 22- стор. 157 Працевлаштування неповнолітніх.
§ - 23 стор. 161-167 Адміністративні порушення та адміністративна відповідальність неповнолітніх.
§ -24 стор. 167-176 Закони та кримінальна відповідальність неповнолітніх.
§ -25 стор. 176-179 Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.
11 клас Всесвітня історія
§ -16- стор. 137-152 Близькосхідний конфлікт та спроби врегулювання.
§ -17- стор. 152-161 Країни Африки.
§ - 18- стор. 161-170 Країни Латинської Америки.
Практичне заняття : Моделі інноваційного розвитку нових азіатських незалежних держав стор. 170 інтернет підтримка interactive.ranok.com.ua
11 клас Історія України
§ - 17 – стор. 138-145 Поглиблення кризових явищ в економіці.
Шахтарський страйк 1988р. Політичні реформи.
§-18 стор. 145- 158 Зростання громадської активності українського суспільства. Проголошення декларації про державний суверенітет України.
§ - 18- стор. 158-166 Проголошення Україною незалежності.
Практичне заняття : «За жив … » непоправні наслідки Чорнобильської трагедії. Стор. 166 та інтернет підтримка interactive.ranok.com.ua