Вітаю Вас, Гість

09.12.2022 16 днів проти насильства

Ласкаво просимо!

Вас вітає психолог Сторожницького ліцею

Куприч Людмила Михайлівна

Будемо раді, якщо матеріали та інформація, розміщені на сайті,

будуть корисними та цікавими для Вас!

 

                                                                      Кожна людина – острів всередині себе,

І вона може побудувати міст до іншої,

якщо… їй дозволять бути самою собою. (Р.Роджерс)

 

Психологічне здоров’я: як зберегти психологічний комфорт усім учасникам освітнього процесу.

   Діти, батьки і педагоги формують єдиний фундамент для дорослішання майбутнього покоління. Психологічний комфорт, сприяє успішності учасників освітнього процесу, адже психологічно здорові учні чудово і з інтересом навчаються, педагоги якісно виконують професійні обов’язки, а батьки мотивують поліпшувати навчальні результати дітей. Однак для кожного з них є свій ризик погіршення психологічного стану: як спільні, так і індивідуальні. Наприклад: низький рівень мотивації, перевищені очікування, неякісна комунікація, некеровані негативні емоції, втома, хронічні стреси тощо.

Основною метою діяльності психологічної служби є психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, захист психічного здоров’я дітей.

Основні завдання психологічної служби:

сприяти повноцінному розвитку особистості учнів на кожному віковому етапі, створення умов для формування у них мотивації до самовиховання і саморозвитку, та подальшого професійного самовизначення.

забезпечити індивідуальний підхід до кожного учасника навчально-виховного процесу на основі його психолого-педагогічного вивчення;

здійснювати профілактику і корекцію відхилень в інтелектуальному і психофізичному розвитку учнів.

Шановні батьки та педагоги, запам’ятайте!

Якщо діти живуть в умовах постійною критики, вони навчаються осуджувати.

Якщо діти живуть в умовах ворожнечі, вони навчаються насильству.

Якщо дитину постійно висміювати, вона навчається зневажати себе.

Якщо дітей постійно соромити, вони навчаються почувати провину.

Якщо діти живуть в умовах толерантності, вони навчаються терплячості.

Якщо дітей підтримують, вони навчаються впевненості в собі.

Якщо вчинки дітей схвалюють, вони навчаються самоповаги.

Якщо діти живуть в умовах справедливості, вони навчаються бути справедливими.

Якщо діти живуть у безпеці, вони навчаються довіряти.

Якщо діти живуть із визнанням, вони навчаються дружелюбності. Вони знаходять любов на землі.

Дітям варто:

дотримуватися режиму дня;

мати вільний від навчання час;

мати хороших друзів та із задоволенням спілкуватися з однокласниками;

довіряти батькам та педагогам;

любити, цінувати та поважати себе;

розвивати свої навички та здібності.

 Батьками варто:

не порівнювати свою дитину з іншими;

не заміняти собою вчителя;

захищати інтереси дитини;

підтримувати ефективну комунікацію із педагогами;

мати власні ресурси для відновлення та особистісні захоплення.

 Освітянам варто: 

розділяти професійне і особисте;

не перепрацьовувати робочі години;

цінувати власні професійні досягнення;

конструктивно вивільняти негативні емоції;

відпочивати та відновлюватися.

Що таке булінг, як його розпізнати та як діяти сторонам конфлікту

Людина настрою або чому наш настрій змінюється протягом дня?

Як підготувати дитину до школи

Кілька порад батькам із формування у дітей адекватної самооцінки

Поради для батьків, щодо спілкування з дітьми, які мають емоційні труднощі

Поради батькам конфліктних дітей

Рекомендації батькам по корекції тривожності дітей

Рекомендації батькам щодо спілкування з агресивними дітьми

Рекомендації батькам щодо стримування агресивної поведінки підлітків:

Рекомендації: «Що треба пам’ятати батькам дитини, яка зростає»