12:13 КРОКИ ДО ВЕРШИНИ МАЙСТЕРНОСТІ :МЕНТОРИНГ І НАСТАВНИЦТВО | |
Україна рухається шляхом забезпечення якісної освіти та адаптації до європейського освітнього процесу . Тому питання наставництва потребує нових підходів з огляду на запровадження педагогічної інтернатури в школах. З вітальним словом перед гостями виступила директор Комоній Л.І., ознайомила з роботою ліцею та представила організаторів тренінгу., Василишина О.С., заступник директора Сторожницького ліцею, розповіла, що явище наставництва в різних сферах суспільного життя нарешті знайшло своє практичне втілення у нашій системі освіти. Розкрила суть визначальних ознак менторства і наставництва Ласько Н. Ф. У доброзичливій, невимушеній атмосфері, яку створили Юрчук В.Т. та Дацюк О.В., молоді педагоги активно брали участь в інтерактивних вправах. Творчо і креативно підійшли до "ідентифікації " особистості сучасного вчителя, працюючи в групах, визначили його ключові ознаки, серед яких професійна мобільність, креативність, ініціативність, толерантність. Методом самоаналізу молоді педагоги визначали своє "місце" на шляху до вершини майстерності. А, написавши "таємного листа", вказали, які перепони ще слід подолати, щоб опинитися там (на вершині). Результати проведеного анонімного анкетування підтвердили актуальність і доцільність впровадження системи педагогічної інтернатури, бажання вчителів мали поряд менторів - наставників. Молоді педагоги готові до співпраці з наставниками , мають бажання рухатися вперед, бо розуміють, що зростання й розвиток вчителя – це спільна мета і для наставника, і для самого вчителя-початківця. Далі буде... | |
|
Всього коментарів: 0 | |